Pokličite nas na: 01 830 33 60

TRGOVINA JE V IZDELAVI - ZA NAROČILA IN INFORMACIJE NAS PROSIM POKLIČITE na 01 830 33 60 ali nam pišite na info@maitim.si

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.dobraizbira.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

S spletno trgovino www.dobraizbira.si upravlja podjetje MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik (matična številka: 5602564, davčna številka: SI36886220), ki je ponudnik storitev e-poslovanja.

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.dobraizbira.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med www.dobraizbira.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja MAITIM d.o.o.

 

Ponudba izdelkov in oznake v spletni trgovini:

Nakupovalna košarica (voziček):
Nakupovalna košarica (voziček) ima enako vlogo kot košarica v vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino vozička lahko pregledate ob vsakem trenutku v meniju BLAGAJNA in vanj dodate ali iz nje odstranite izbrane izdelke.

 

Izbranim izdelkom lahko spremenite količino. S pritiskom na gumb + količino povečate, s pritiskom na gumb - količino zmanjšate. Spremenjena količina se osveži samodejno, samodejno se ob spremenjeni količini preračuna tudi vrednost nakupa.

 

Izdelke iz košarice lahko odstranite tako, da kliknete križec ob besedi IZBRIŠI.



Predstavitev izdelkov ali storitev:
Vsak izdelek ali storitev je v spletni trgovini predstavljen z osnovnimi ter dodatnimi podatki, kot so: naziv izdelka, ident, slike, opis, dodatni podatki, običajna cena, akcijska cena s popustom. V primeru, da želite izdelek kupiti, preprosto kliknite na gumb »V voziček«. Nakup s tem še ni zaključen, izdelek se nahaja v vašem vozičku.

 

Vstopna predstavitev izdelka (vstopno okno izdelka): ko kliknete na kategorijo izdelkov, ki vas zanimajo, se vam prikažejo kratke, predvstopne predstavitve izdelka, ki vam omogočajo hitri pregled ponudbe. Ta hitra predstavitev vam prikaže točen naziv izdelka in ceno izdelka z DDV, obenem pa vam omogoča, da izdelek na hitro pregledate (ko se postavite na sliko izdelka, se vam izriše okence "HITRI VPOGLED". S klikom nanj lahko na hitro pregledate tudi ostale ključne lastnosti izdelka). S klikom na gumb "V voziček" izdelek položite naravnost v vaš voziček, s klikom na gumb  ga dodate v seznam želja, s klikom na gumb  pa ga dodate v spisek za primerjanje izdelkov.

 

S klikom na naziv izdelka se prestavite v okno z natančno predstavitvijo izdelka.

 

 

Glavna predstavitev izdelka: s klikom na naziv izdelka na vstopnem oknu se prestavite v okno z natančno predstavitvijo izdelka. Primer:

 

Poleg že opisanih funkcij vam to okno ponudi še dodatne opcije:

 

Informacijo o izdelku lahko s klikom na izbrano funkcijo "POVEJTE PRIJATELJEM" delite z drugimi na družabnih omrežjih, jo natisnete ali pošljete po elektronski pošti:

 

S klikom na zavihek "MNENJA", zapisom v okence "Napiši oceno produkta" in s klikom na gumb "Shrani", lahko o izdelku podate svoje mnenje:

 



Iskanje izdelka:

Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja desno zgoraj. Kliknete na znak za iskalnik in v okvirček vpišete iskani izdelek, v osrednjem delu zaslona pa se vam bo nato izpisala ponudba.

 

Izdelek lahko poiščete tudi po skupinah izdelkov "KATEGORIJE" v levem stolpcu. Preprosto izberite željeno kategorijo in podkategorijo, ki se vam prikaže s klikom na "+" pri izbrani kategoriji.

 

 

Filtriranje in sortiranje izdelkov:

Filtriranje in sortiranje izdelkov na spletni strani www.dobraizbira.si poteka na več načinov:

 

V spodaj prikazanem meniju, ki se vam izpisuje nad izdelki v podkategorijah, lahko izdelke sortirate glede na sledeče lastnosti:

sortiraj po imenu od A do Ž

sortiraj po datumu (najnovejše najprej)

sortiraj po ceni od najnižje do najvišje

sortiraj po ceni od najvišje do najnižje

sortiraj po oceni

sortiraj po številu ocen

sortiraj po priljubljenosti (po številu nakupov)

sortiraj po identu od A do Ž

sortiraj po identu od Ž do A

sortiraj po izbranih produktih

sortiraj po popustu (najvišji popust najprej)

 

Kliknite na izbrano kategorijo in trgovina bo ponudbo osvežila samodejno glede na izbrano kategorijo.

 

 

V določenih podkategorijah je izdelkov za VEČ STRANI. Zato si lahko prilagodite tudi število prikazanih izdelkov na eno stran, in sicer v spodaj prikazanem meniju, ki se vam izpisuje v podkategorijah izdelkov. Za spremembo števila prikazov na stran kliknite puščico na desni strani in izberite željeno število rezultatov na eno stran.


 

Po straneh, kjer je izdelkov za več strani, se sprehajate s klikom na izbrano stran:

 

 

 

Izdelke lahko vedno filtrirate tudi glede na razpon cene, ki ste jo za določeni izdelek pripravljeni odšteti. Na primer, če želite trdi disk v cenovnem razponu od 50 do 100 €, ti dve ceni vtipkate v spodnji obrazec ter kliknete "Filtriraj izbrano". Trgovina vam bo nato samodejno ponudila spisek izdelkov, ki so na voljo v željenem cenovnem rangu, vse druge pa eliminirala.

 

 

Spletna trgovina www.dobraizbira.si vam omogoča, da izdelke na vsakem koraku prefiltrirate tudi glede na sledeče kategorije: NOVI, POPULARNI, AKCIJSKI, ZADNJE OGLEDANI, NAJBOLJ OGLEDANI

 


Pogodba:
Sklenjena pogodba bo shranjena pri podjetju MAITIM d.o.o., kjer bo možen dostop do nje.

 

Naročilo

 

Kupoprodajna pogodba med www.dobraizbira.si in kupcem je v spletni trgovini www.dobraizbira.si sklenjena v trenutku, ko www.dobraizbira.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.dobraizbira.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (torej prvo elektronsko sporočilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.dobraizbira.is.

 

Rok veljavnosti nakupa:

Cene veljajo v trenutku potrditve naročila s strani podjetja Maitim d.o.o. in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
 

Dostava

Dobavni rok: Če je blago na zalogi oziroma na zalogi pri dobavitelju, je dostavljeno predvidoma v 1-4 delovnih dneh. Izdelke vam v najkrajšem možnem času odpošljemo na naslov, ki ga boste vpisali v polje NASLOV ZA DOSTAVO. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi oziroma je dobavni rok daljši, pa vas o tem obvestimo telefonsko na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob registraciji ali po e-pošti na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob registraciji. Obenem vam sporočimo tudi predvideni rok dobave.

 

V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

 

Za izdelke, ki so označeni kot »rok dobave ni znan«, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, pri izdelku aktivirajte sledilca s klikom na gumb »Zanima me«. Ko bo izdelek ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili prek e-pošte.

 

Strošek dostave v ceno izdelka ni vključen. Strošek poštnine se vam izpiše posebej, v vaši košarici.

 

Pri dostavi na izbrani naslov vam nudimo dve opciji odpošiljanja, in sicer:

 

NAROČENO DOSTAVI GLS (General Logistics Systems Logistične storitve d.o.o., www.gls-slovenia.com):

 

Cenik dostave GLS:

 

Velikost Vsota najdaljše in najkrajše stranice do območje SLO
XS 35, 00 cm 4,49 €
S 50,00 cm 5,39 €
M 65,00 cm 7,99 €
L 80,00 cm 8,49 €
XL 300,00 cm 9,99 €

 

Cena za paket je odvisna od velikosti paketa. Velikost paketa izračunate tako, da seštejete najdaljšo in najkrajšo stranico paketa. Cena za Slovenijo vključuje tudi storitev vračila odkupnine na pošiljateljev TRR!

 

Navedene cene že vključujejo DDV. GLS vam naročeno dostavi najkasneje v 24. urah na delovni dan po prevzemu na našem sedežu (ko vaše naročilo dobi status ODPOSLANO). Če v času dostave na izbranem naslovu niste dosegljivi, vas prevoznik kontaktira, da se nadalje dogovorite. GLS ob sobotah ne dostavlja. Paketke, poslane prek dostavne službe, lahko po dogovoru prevzamete tudi na kateri od GLS-jevih PAKETNIH TRGOVIN (Parcel Shop enote) ali v GLS-jevem PAKETOMATU. Vam najbližjo Parcel Shop enoto (paketno trgovino) najdete na povezavi: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop .

 

NAROČENO DOSTAVI POŠTA SLOVENIJE:

 

V primeru, da izberete Pošto Slovenije, je prevzem paketa na vaši najbližji poštni izpostavi mogoč tudi ob sobotah. Strošek poštnine in odkupnine se obračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete na spletni povezavi www.posta.si. Za dostavo Pošta Slovenije poskrbi večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme (po tem, ko vaše naročilo dobi status ODPOSLANO), vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

Najnižji znesek poštnine (za manjše in lažje pakete do 250 g) znaša 3.08 €. V primeru plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije naknadno zaračuna še “Vplačilo obrazca UPN”. Končna cena, ki jo boste plačali poštnemu uslužbencu, je od skupnega zneska naročila višja za 1,05€ pri naročilih do 98€ oz. za 1,07% od vrednosti naročila od 98€ – 501€. Pri naročilih nad 501€ je končna cena, ki jo boste plačali, višja za 5,36€. Strošku odkupnine in strošku vplačila obrazca UPN se lahko izognete s plačilom prek spletne banke oz. po predračunu (nakazilo na TRR) ali s plačilom s kreditno kartico preko PayPal spletnega sistema.

 

V primeru, da ste za naročene izdelke izbrali dostavo Pošte Slovenije ali GLS, bo vaš paket (ko bo status naročila spremenjen v ODPOSLANO) dobil sledilno številko, s pomočjo katere lahko stanje vašega paketa preverite kadar koli. Za pridobitev sledilne številke vašega paketa nas pokličite na 01 830 33 60 oziroma 041 618 253 ali nam pišite na info@maitim.si .

 

Lastni prevzem:

 

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno. Na voljo so vam na sedežu podjetja Maitim d.o.o. na Kamniški 39 v Šmarci pri Kamniku. Naš delovnik je od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00 ure (sobote, nedelje in prazniki zaprto).

 

Brezplačna dostava:

 

Pri nekaterih izdelkih je zagotovljena brezplačna dostava, kar je jasno označeno v spletni trgovini. Če poleg izdelka z brezplačno dostavo naročite še druge izdelke in izberete odpremo naročila hkrati, je dostava še vedno brezplačna. Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek vplačila obrazca UPN.

 

Dostava kamor koli na območju Slovenije:

Naša partnerja (GLS in Pošta Slovenije) pakete dostavljata na območje celotne Slovenije, in sicer na naslov, ki ga vnesete oziroma izberete kot naslov za dostavo ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

 

Ker dostavna služba pakete dostavlja znotraj delovnega časa (in obhodnega časa kurirja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

 

Kaj storiti, če je dostavljena pošiljka poškodovana?

 

Dostava Pošte Slovenije:

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Dostava podjetja GLS:

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov iinfo@maitim.si ali po telefonu na številko 01 830 33 60. Ob prijavi škode bomo od vas potrebovali fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega izdelka, GLS nalepke in opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

 

Načini plačila

 

PLAČILO PO POVZETJU oziroma plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke.

Naročeno blago pošljemo z izbrano dostavno službo kot odkupno pošiljko. Znesek boste poravnali dostavljalcu oziroma poštnemu uslužbencu, ko vam bo paket dostavil. V kolikor vas v času dostave ni doma, vas dostavljalec pokliče (GLS), poštar pa vam v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki. S tem obvestilom lahko dvignete pošiljko na svoji pošti. Ob plačilu z gotovino po povzetju vas poleg poštnine bremeni še “Vplačilo obrazca UPN”. Končna cena, ki jo boste plačali poštnemu uslužbencu, je od skupnega zneska naročila v spletni trgovini dobraizbira.si višja za 1,05€ pri naročilih do 98€ oz. za 1,07% od vrednosti naročila od 98€ – 501€. Pri naročilih nad 501€ je končna cena, ki jo boste plačali, višja za 5,36€.

 

BANČNO NAKAZILO oziroma plačilo prek spletne banke oziroma po predračunu (nakazilo na TRR).

Naročene izdelke lahko plačate tudi po predračunu, bodisi preko elektronskega bančništva (KLIK, ProKlik, ABANET,…) bodisi osebno na vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam po elektronski pošti pošljemo predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave, izdelke pa vam odpošljemo po izbrani dostavni službi v najkrajšem možnem  času.

 

Na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

 

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@maitim.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

 

PAYPAL NAKAZILO oziroma plačilo s kreditno kartico prek Paypal spletnega sistema.

Plačevanje preko spletnega sistem PayPal velja za enega najbolj varnih načinov plačevanja. Na voljo sta dve možnosti, kupec ob plačilu vnese le podatke svoje kreditne kartice in opravi nakup ali pa postane registrirani uporabnik sistema PayPal in mu tako ni potrebno ob naslednjem nakupu vnašati podatkov kartice, naslova … Vnese le uporabniško ime in geslo. PayPal sistem sprotno bremeni kreditno kartico uporabnika.

 

Paypal vam ob vstopu na njihovo spletno stran avtomatsko obračuna strošek nakazila prek Paypal sistema. 

 

Paypal podpira sledeče kartice:

  • Visa / Delta / Electron
  • MasterCard / Eurocard
  • Maestro
  • American Express
  • Debetne kartice, ki imajo MasterCard ali Visa oznako

 

Cene v www.dobraizbira.si

 

Cene v spletni trgovini www.dobraizbira.si veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

 

Na prevzemnem mestu Maitim d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine www.dobraizbira.si. Vse objavljene cene na prevzemnem mestu vsebujejo DDV.

 

Plačilne in kreditne kartice:

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo spletne trgovine www.dobraizbira.si.

 

Izdaja računa:

 

Spletna trgovina www.dobraizbira.si po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf obliki na e-naslov kupca. Originalni račun podjetja MAITIM d.o.o. pa kupec prejme skupaj s paketom ob prevzemu. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec originalni natisnjeni račun podjetja MAITIM d.o.o. ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 

Nakup za pravne osebe:

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak postopku nakupa za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja www.dobraizbira.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.

 

Spletna trgovina www.dobraizbira.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun upravitelja dobraizbira.si po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

 

Politika vračanja blaga v spletni trgovini

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup prek spletne trgovine dobraizbira.si), brez razloga vrnete. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Zadošča, da nas o odstopu od pogodbe v 15 dneh obvestite na info@maitim.si, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

 

O odstopu od pogodbe nas obvestite z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe, ki ga najdete tu, zraven pa priložite tudi kopijo računa.

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov prodajalca MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik, ali ga osebno prinese na prevzemno mesto MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik. Če izdelke odpošiljate, priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke ustrezno pripravite za transport, da ne pride do poškodbe vsebine.

 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. V dobraizbira.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


Možnost vračila ne velja za:
- kompaktne plošče (CD-ji in DVD-ji), v kolikor je bila odstranjena originalna embalaža oziroma varnostni pečat,
- programsko opremo in igre, v kolikor je bila odstranjena originalna embalaža oziroma varnostni pečat,
- potrošni material, v kolikor je bila odstranjena originalna embalaža oziroma varnostni pečat,
- za blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe.

 

Navedene izdelke menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali kako drugače nedelujoči. V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevani, bomo morali reklamacijo blaga zavrniti.

 

Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali po pošti na naslov:


MAITIM d.o.o.
Kamniška cesta, 39, Šmarca
1241 Kamnik
Tel: 01 830 33 60
Mobitel: 041 618 253

 


Politika vračanja izdelkov, kupljenih na spletni strani www.dobraizbira.si, je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Vsako naročilo je možno pred odpošiljanjem tudi preklicati!

 

Vračilo izdelkov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Garancija

Izdelki v spletni trgovini www.dobraizbira.si imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira dobraizbira.si, ki poskrbi za ažurno informacijo.

 

Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, kartuše, video in avdio kasete in dodatke za digitalne fotoaparate (torbice, kable,...).

 

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam le-teh je naveden pri izdelku, na priloženem garancijskem listu.

 


Garancijski roki:
Garancijske dobe izdelkov so različne in so odvisne od proizvajalca izdelkov. Veljajo z računom in garancijskim potrdilom ob upoštevanju garancijskih navodil.

 

Reklamacije


Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v prid potrošnika. Reklamacijo najprej naslovite na Maitim d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik.

e-mail: info@maitim.si
Telefon: 01 830 33 60

Mobi: 041 618 253

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, ko:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost izdelka? Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

 

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o., v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na naslovu MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev izdelka potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine dobraizbira.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost izdelka neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

 

Izdelek z odprto embalažo

Izdelek z odrto embalažo je bil vrnjen na dobraizbira.si in ima lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/izdelek, odprta embalaža …), a gre kljub temu v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje izdelka sta za vsak izdelek pisno navedena (tako v opisu izdelka kot na računu). Vrnjene izdelke pred ponovno prodajo pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem izdelku. V primeru nedelovanja vrnjenega izdelka, je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale izdelke.

 

Tip pomanjkljivosti in opis:

  • Odrta embalaža: embalaža je odprta, vendar je izdelek brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja navedeni garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: izdelek ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja navedeni garancijski rok.
  • Poškodovan izdelek: izdelek ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen izdelek: izdelek je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran izdelek: izdelek je bil servisiran na pooblaščenem servisu in je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

 

Pomoč uporabnikom

 

V spletni trgovini www.dobraizbira.si vam Moj račun omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje svojega naročila ali (če je še možno) spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Ustvarite lahko svoj profil in prejemate naše e-novice z akcijskimi ponudbam, popusti in novostmi.

 

Na uvodni strani Moj račun boste našli praktičen pregled. Tu lahko spreminjate gesla, urejate osebne podatke in naslove dostave ter računa, se prijavite na e-novice itd.

 

Moja naročila:

 

Pregled naročil: Vsa naročila so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z referenti v podjetju MAITIM d.o.o. in identifikacijo naročila pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni datum naročila, cena artikla in faza obdelave naročila.

 

Podrobnosti o naročilu - sledenje pošiljke: Znotraj vsakega naročila vidite vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo naslov za pošiljanje računa, naslov za dostavo, način dostave, način plačila, identifikacijo izdelka, število naročenih izdelkov in ceno.

 

Moje e-novice: Bi radi bili obveščeni o novostih, popustih in posebnih akcijah, kot so brezplačna dostava, popusti, sezonske odprodaje, akcijski kompleti, najbolj priljubljeni artikli in podobno? Preprosto označite »Da, želim prejemati e-novice in dobivali jih boste na svoj elektronski naslov«. E-novice pošiljamo tedensko.

 

Ukinitev računa: Če izberete možnost Ukinitev uporabniški račun, boste prejeli elektronsko sporočilo z navodili za ukinitev računa. POZOR: Ukinitev računa je nepovratna in onemogoča nadaljnji dostop do podatkov o naročilih.

 

Moji naslovi: Če naročate izdelek na drug naslov (ne na glavnega), lahko tukaj dodate novega. To velja tako za naslove za pošiljanje računa kot naslove za dostavo. Vpišete lahko več naslovov in potem vsakič preprosto izberete pravega.

 

Moji podatki: Tukaj spreminjate svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov dostave in računa).

 

V primeru, da bi kljub zgoraj navedenim informacijam imeli težave pri naročanju ali dostopanju do informacij o svojem nakupu, se lahko obrnete na info@maitim.si oziroma pokličete na 01 830 33 60 ali 041 618 253.

 

Naročila po telefonu

Naročilo lahko oddate tudi prek telefona. Pokličite nas na 01 830 33 60 ali 041 618 253. Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00.

 

Spremembe naročila

 

Za kakršne koli spremembe pri naročilu ali preklic naročila nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko 01 830 33 60 ali nam pišite na info@maitim.si.

 

Kam z odpadno opremo?

 

  • ODPADNA ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA (OEEO):
  • Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati.
  • V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo, ki ste jo kupili v našem podjetju, brezplačno oddate na:
  • našem sedežu podjetja (Maitim d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik) oziroma
  • v eno od  zbiralnic družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO.
  • Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

 

  • ODPADNE BATERIJE IN AKUMULATORJI:
  • Odpadne baterije NE odložite kot mešani komunalni odpadek!
  • Vašo odsluženo baterijo oziroma napravo, katere baterija je sestavni del, in ste jo kupili v našem podjetju, lahko brezplačno oddate:
  • na našem sedežu podjetja (Maitim d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik) oziroma
  • v eno od zbiralnic družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z odpadnimi baterijami in akumulatorji.
  • neposredno zbiralcu odpadnih prenosnih baterij in akumulatorjev,
  • Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje baterije oziroma akumulatorja ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

 

 

  • VARNOSTNA NAVODILA IN UKREPI PRI UPORABI BATERIJ in naprav z baterijskimi vložki:
  • Baterije ne smete razstaviti, prerezati, odpreti, upogniti, prebosti, raztrgati ali kako drugače preoblikovati.
  • Če baterija pušča, pazite, da tekočina ne pride v stik s kožo ali očmi. V primeru, da do stika pride, takoj izperite prizadete predele z vodo in poiščite zdravniško pomoč.
  • Baterije ne uporabljajte in shranjujte na ekstremno vročih mestih (npr. blizu peči, radiatorjev, na direktni sončni svetlobi …), saj se lahko baterija pregreje (zmanjša se življenjska doba ter zmogljivost) ali poškoduje.
  • Če je baterija vroča, ima spremenjeno barvo, je deformirana, prihaja iz nje neprijeten vonj ali se kakorkoli drugače spremeni, je ne uporabljajte. Če je v tem primeru baterija v uporabi ali pa se polni, jo takoj odstranite iz naprave ali polnilca in je ne uporabljajte več.
  • Po končanem polnjenju, baterijo odstranite iz polnilca. Ne puščajte baterije v polnilcu, ko je le-ta že napolnjena.
  • Baterije ne uporabljajte v kombinaciji z drugimi baterijami. Ne poskušajte kombinirati dveh baterij, da bi dosegli večjo zmogljivost.
  • Za posamezni model elektronske cigarete uporabljajte le priporočene, originalne baterije.
  • Baterije ne spreminjajte in ne predelujte, vanjo ne skušajte vstaviti tujkov. Je ne mečite, teptajte ali kakorkoli drugače poškodujte. Baterije ne izpostavljajte vodi ali drugim tekočinam. Poškodovane baterije lahko eksplodirajo.
  • Da bi zagotovili varnost pri polnjenju, baterije med polnjenjem ne odklapljajte. Vedno počakajte, da se le-ta do konca napolni.
  • Za polnjenje baterij uporabljajte le kompatibilne polnilce, ki ustrezajo specifikacijam baterije.
  • Baterijo hranite stran od ostrih in težkih predmetov, ki bi jo lahko poškodovali.
  • Baterije ne hranite blizu kovinskih predmetov.
  • Če baterije ne nameravate uporabljati daljše časovno obdobje, baterijo odstranite iz ohišja (če naprava to dovoljuje).
  • Baterijo shranjujte na sobni temperaturi (med 15 in 25 °C).
  • Baterije ne povezujte z žicami ali drugimi kovinskimi predmeti, saj lahko pride do kratkega stika, ki lahko poškoduje baterijo ali kovinski predmet.
  • Baterije se ne sme prekomerno izprazniti. Če baterija ni v uporabi daljše časovno obdobje, se lahko sama prekomerno izprazni. V tem primeru lahko pride do zmanjšanja življenjske dobe in zmogljivosti baterije. Baterijo vsake toliko časa napolnite, da zagotovite potrebno napetost v njej.
  • Baterije ne mečite v ogenj, saj lahko eksplodira. Izrabljeno baterijo zavrzite skladno z lokalnimi predpisi. Ne zavrzite jo v smetnjak za hišne odpadke.
  • Baterijo in polnilec uporabljajte samo v predvidene namene. Nepravilna uporaba, uporaba nezdružljivih baterij ali nezdružljivih polnilnikov lahko povzroči požar, eksplozijo ali drugo nevarnost in lahko izniči garancijo ali možnost zamenjave. Če menite, da sta baterija ali polnilec poškodovana, ju odnesite na servis, da ju pregledajo in po potrebi popravijo, preden ju spet uporabite. Nikoli ne uporabljajte poškodovane baterije ali polnilca. Polnilec uporabljajte samo v zaprtih prostorih.